niedziela, 11 sierpnia 2013

Sałatka z wędzonym łososiem.

Latem zwykle nie mam ochoty gotować. Gdy temperatura przekracza trzydzieści stopni Celsjusza zdecydowanie stawiam na przekąski i sałatki. Dziś bardzo zdrowa i pożywna sałatka z wędzonym łososiem. Propozycja idealna dla dbających o linię.

Nigdy nie idę do sklepu z konkretną myślą, co będę gotować. Inspirację czerpię z tego, co aktualnie widzę na półkach i w warzywniaku. W mojej głowie rodzą się pomysły, co nowego przyrządzić, z dostępnych składników. Tym razem zaopatrzyłam się w Biedronce i przeanalizowałam ile wydałam.

Potrzebujesz:

- Łosoś wędzony (8,49zł/125g/Biedronka),

- Około pół opakowania pomidorków cherry (3,99zł/opakowanie/Biedronka),

- Opakowanie Mozzarella Mini (3,99zł/150 g/Biedronka),

- Mieszanka sałatkowa z rukolą, około 1/3 opakowania (3,39zł/opakowanie/Biedronka),

- Bagietka czosnkowa –(2,39zł/sztuka/Biedronka)

Łosoś wędzony jest bardzo delikatny i łatwo daje się rozdrabniać. Praktycznie rozpada się w dłoniach i z reguły nie wymaga użycia noża. Jednak czasem można się nim wspomóc, aby dokładnie rozdrobnić rybę.

Umyte pomidorki cherry kroimy w ćwiartki. Jeżeli nie dysponujemy tym rodzajem pomidora, zastąpić je można zwykłym pokrojonym w plastry. Następnie dodajemy do rozdrobnionego łososia i całość mieszamy.

Następnie dorzucamy jeszcze odcedzoną z zalewy mozzarellę i liście sałaty z mieszanki sałatkowej. Całość dokładnie mieszamy. Sałatka gotowa. Podawać np. z bagietką czosnkową.

Życzę smacznego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz