piątek, 28 lutego 2014

Powiem Wam szczerze, że kocham browar w plenerze! – czyli krótko o przekąsce na udaną imprezę plenerową. Mini bruschetty z mozzarellą, pomidorami i szpinakiem.

Ta pogoda jest nieprawdopodobna jak na luty! Poczułam dziś wiosnę więc przygotowałam najprostsze w świecie przekąski i urządziłam małe ‘balkonowe’ party. Ku mojemu zdumieniu wielu sąsiadów wykonało podobny manewr, ale aż żal nie skorzystać z tak fantastycznej pogody. Dziś luźno, ostatkowo, a także bardzo radośnie. Jeżeli podobnie, jak ja nie lubicie słodkich przekąsek/zakąsek mini bruschetty to coś dla Was.

Więcej o przygotowaniu pieczywa do bruschetty przeczytacie TUTAJ. Można także sięgnąć po gotowe pieczywo czosnkowe, co sprowadza wykonanie przekąsek do 10 minut.

Do wykonania tych prostych przekąsek potrzebujecie tylko pieczywa czosnkowego, pomidora, sera mozzarella i kilka liści szpinaku. Nie jest to wyszukany przepis, ale za to jeden z moich ulubionych na udaną przekąskę do wina lub piwa. Można serwować na zimno i na ciepło.

Grzanki przygotowuje się na dwa sposoby. Na podpieczonym pieczywie ułożyć zimne składniki lub w całości przygotowane bruschetty wstawić na parę minut do piekarnika. Dobrym sposobem podpiekania wszelkiego rodzaju kromek, bagietek nasączonych oliwą z czosnkiem jest po prostu ułożenie ich na elektrycznym grillu.

Życzę Wam udanej zabawy na ostatkowych imprezach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz